Randje Per Week

SAL Jeanny

zondag 17 april 2011

SockYarnLeftoverBlankie update


Hiya girlz

Hier ff een update van hoever ik met mijn restjesdekentje ben ,iedere dag een paar vierkantjes en je ziet de stapeltjes groeien .
Ik ben er nog niet uit hoe ik ze aan elkaar ga hechten , maar ik denk met een toer zwart... ook nog een heel karwei dus ... en het ergste is ... ik ben al druk aan een nieuw haakprojekt aan het denken !:-)
Enne... een 2de Hitchhiker staat ook nog op de menukart !


Here's an update from my sockyarn leftover blankie , i just love to do it , Think i am gonna join the squares ( when i have made enough) with black , another hell of a job :-) I am also thinking about a next chrochet project and another hitchhiker etc :-)

Thanks for looking !!
hugs, Patti

Geen opmerkingen: