Randje Per Week

SAL Jeanny

maandag 18 juli 2011

Socksssss finally


Hiya girlz ,

Hoikes , hehe, eindelijk zijn deze saaie sokken voor vriendlief klaar !! Als hij nog es zo een kleur uitzoekt doe ik net of ik niks zie , lol , jeetje wat was dat saai breien en dan mag ik nog blij zijn dat ie geen maat 48 heeft !!!!
De volgende sokken die meneer uitgezocht heeft zijn UFO's van Schoppel, maar dan mag ie toch zelf eerst helpen om het garen op te winden , lol ..



Finally this boring socks for DB are finished !! The next time he picks a color like this , i pretend i don't see it !! Now he wants UFO's from schoppel, but first he can help me rewind the yarn, lol !!

Thanks for looking !!
hugs, Patti

3 opmerkingen:

Hetty zei

Ik vind het best leuke sokken.
Een keer wat anders toch?
Zelf heb ik net blauw gespikkeld gebreid van het merk Zareska Maris.
Die zijn lekker warm en sterk.
Groetjes Hetty.

susie zei

't Zien er toffe sokken uit en meneer gaat warme voetekes hebben ;)

Aja en voor z!n volgende exemplaren moet em werken hé Patty. Geen garen opwinden = geen sokken ! lol

Lieve groetjes !

the dutch purple rabbit zei

vriendlief mag de komende tijd wel heel lief gedragen.