Randje Per Week

SAL Jeanny

maandag 5 maart 2012

Sock update


Hi peeps .

Hoikes ,

Sokken heb je nooit genoeg, vandaar dat ik gewoon lekker verder ga :-) , het middelste paar is eindelijk klaar , gewoon basis patroon van Regia Wellen , ze zijn voor vriendlief, die wilde ook graag iets paars ! De oranje groene , ook voor vriendlief en ook van Regia Wellen , staan alweer op de naalden , een simpele rib, voor als er een goeie film komt .. lekker makkelijk en ontspannen breien .
De paars-rose Mojos ( Drops Fabel) worden voor mij ...
Alle sokken zijn / worden gebreid met naalden 2.5 .

Thanks for looking!!
Hugs, Patti

3 opmerkingen:

carol fun zei

Great looking socks! Such pretty yarn.

meijra zei

He lieve Pat, wat hebben lullie gekleurde voeten, gezelli.
Ik doe altijd zolang over sokken breien, daarom vind ik het niet leuk. Heb er wel geloof ik 8 paar gebreidt omdat ik het wilde leren.
Doe jij trouwens die kraaltjes er later gewoon aannaaien bij de hitchhiker, of brei je ze mee?
liefs ik

Unknown zei

Wat een leuke sokken! Die paarse regia wellen heb ik ook in m'n voorraad zitten ;)