Randje Per Week

SAL Jeanny

zondag 15 april 2012

Snobby Hiker #2


Hi peeps ,

Hoikes ,
Het heeft wel wat lang geduurd met al dat gehoest , gekreun en bankhangen tussendoor, maar de Snobby Hitchhiker is dan toch eindelijk klaar !
Sorry voor de blurry fotos, het was donker en regenachtig , maar in t echt is ie veel mooier ... ook kreeg ik de glans van de kraaltjes niet op de foto !
Hij is wat kleiner dan de vorige , een zomer hiker ( 42 puntjes) , maar ik denk dat als we weer zo'n shitzomer krijgen als vorig jaar , zal ik m vaak gebruiken !!
Zo, waaraan zal ik nu beginnen ... sokken voor vriendlief maar weer ??? lol




Thanks for looking !!
hugs, Patti

2 opmerkingen:

Line zei

ja echt ziet het er altijd mooier uit als op foto, maar niet al te min vind ik hem verukkelijk

meijra zei

Wauw hij is weer erg leuk!
Het is stil bij mij, omdat ik weer in het ziekenhuis gelegen heb. En ik kon niet meer op mijn blog komen, en gisteren crashte mijn laptop. Dus alles was weg op mijn Comp. Die wordt nu nagekeken. Balen hoor. Alles tegelijk.
Mar ik kom terug hoor ;))
Xxx