Randje Per Week

SAL Jeanny

zaterdag 16 februari 2013

Frogging .... :-(



Hiya girlz ,
hoikes meiden .

Vorig jaar breide ik nog Hitchhikers van 100 gram zoals in het patroon stond , maar ik vind ze te klein en niet warm genoeg ... nu brei ik ze van 200 gram, dan heb je echt iets warms om je nek ... de kleintjes heb ik bijna allemaal afgegeven !
Ik was ook begonnen aan een kantachtige sjawl met een soort pauweveer steek ( ofwel chevron, of zoiets ) , maar die bleef telkens aan mijn ringen haken , dus als ik hem zou dragen ook aan mijn oorbellen , dus niet afgemaakt en de kast ingeggoid !
Normaal gooi of geef ik dat dan na een tijdje weg, maar omdat het Regia Kaffe fasset design line wol was , kon ik het niet over mijn hart verkrijgen en heb het maar uitgehaald !!... ik had ook nog 2 hele bolletjes liggen , en die zijn samen met de uitgehaalde precies genoeg voor een grote Hitchhiker ... het begin is er alweer . het zal wel nog ff duren voor ie klaar is , want ik heb ook een paar sokken voor vriendlief opgezet, ik wil nog borduren , enz.. enz.. enzz

Thanks for looking ~!!
hugs, Patti

Pfffffff ... ik kan geen foto uploaden , misschien later !!

2 opmerkingen:

Hobbyrita zei

Zo herkenbaar, vele lopende projecten, maar nog niet veel om te showen, hier ook momenteel. Spijtig van je sjaal, maar goed dat je hem uitgehaald hebt anders draag je hem toch nooit en nu een nieuw project ermee, leuk!
Ben benieuwd naar het vervolg.
Groetjes, rita.

Marion zei

Konden we maar tijd borduren hihihihihi.

Lekkere warme sokken, die vriend van jou boft maar.

Lieve groetjes van Marion