Randje Per Week

SAL Jeanny

vrijdag 8 februari 2013

Socks again !!


Hiya girlz,
Hoikes meiden ,

Ditmaal sokken voor vriendlief , die verslijt ze bij het leven ... ik brei voor hem alleen nog maar met regia of Drops fabel, die blijven bij hem het langste heel ! :-) Ook langer dan 6 draads van een ander merk !!
Deze sokken zijn gebreid van drops fabel, met dpns 3 .. gelukkig mag ik altijd wel zelf de kleurtjes uitzoeken , want ik ga echt geen saaie grijze sokken breien !!


ow ja , het tasje van Jeanny is ook klaar , maar daar moet ik nog fotos van maken ..

Thanks for looking !!
Hugs Patti

2 opmerkingen:

Marion zei

Weer van die mooie sokken. Ik word helemaal jaloers.

Fijn weekend en de groetjes van Marion

Hobbyrita zei

Toffe sokken, maar in die kleurtjes moet ik bij mijn man niet aankomen denk ik of zelfs niet bij mijn zonen, die willen soberder dingen :)
Groetjes, rita.