Randje Per Week

SAL Jeanny

zondag 12 mei 2013

Hardanger ornies



Hiya girlz
Hoikes meiden



Tijdens het opruimen van de eerste mand vond ik al iets dat ik helemaal vergeten was !! Hardanger ornamentjes... en ik hoefde ze alleen nog maar uit te knippen ! Nu nog nadenken over wat ik er mee zal doen ..Vroeger toen ik nog voor een winkel borduurde werd er gewoon een gouden draadje aangemaakt en de eigenaresse hing ze in een kersttak ...
Misschien laat ik ze ook wel zo , of verwek ik ze op een kussentje , ik weet het nog niet .



alle ornamentjes zijn gemaakt op 32 count Belfast linnen , met DMC perle 8 en Caron's Wildflowers voor de platsteken .



Thanks for looking !!
hugs, Patti

5 opmerkingen:

ineke zei

mooi patty!!! inderdaad ophangen!! misschien een paar onder elkaar vastmaken aan een lint??

Hobbyrita zei

Zo'n mooie hardangerwerkjes! Goed dat je ze terugvond. Maak er nou maar iets moois mee :) dat verdienen ze wel!
Groetjes, rita.

susie zei

Hé Patti,
'k heb net jouw hithickers bewonderd. En je schitterende kaartjes alsook je mooi geborduurd tasje !! Dat borduren gaat jou goed af :)
O en de granny poncho vind ik zo prachtig !!
Je lange haren zijn weg en je bent nu 6 maanden rookvrij, fantastisch toch.
Je vriend verslijt veel kousen, hihi.
En deze Hardanger ornies zijn prachtig ! Maar ik had er nog nooit van gehoord tot nu. En wat bedoel je met 'uitknippen' ?
Je ziet dat ik het 1 en ander opgemerkt heb hé..(mijn blogpauze was nogal aan de lange kant).

Lieve groetjes

liefdevoortextiel zei

Prachtig, maak er ook ornamentjes van voor straks in de kerstboom.

Diana van Otterlo zei

Gaaf! Zo'n mooie kleurtjes ook!!