Randje Per Week

SAL Jeanny

dinsdag 18 februari 2014

Randje Per Week 1


Hiya girlz ,
Hoikes allemaal ,

Eindelijk ben ik dan ook met de randjeslap kunnen beginnen ....... sorry voor de blurry pics, maar dat zijn jullie ondertussen van mij wel gewend :-)
Ik weet nog niet of ik alle kleuren wel ga verwerken en ik ben ook nog aan t nadenken of ik er kraaltjes bijdoe ... ik weet wel dat ik wat ster en monogram ideetjes ga pikken die ik her en der gezien heb :-)


Thanks for looking !!
hugs, Patti

2 opmerkingen:

Marion zei

Fijn dat je weer heelhuids terug bent van je lange reis.
Leuk dat je ook de randjes gaat borduren. Welkom bij de club.

Lieve groetjes van Marion

Hobbyrita zei

Je hebt er al een prachtige start mee gemaakt, de kleurtjes komen goed uit, dit komt vast in orde, je zal de anderen in no time bijbenen!
Grtjes, rita.