Randje Per Week

SAL Jeanny

zondag 16 februari 2014

Surprise and a baktus


Hiya girlz ,
Hoikes allemaal ,

Kijk eens wat er bij thuiskomst op me te wachten lag .... wat een snoezig uiltje , gewonnen bij Miriam ... Ik ben er heel erg blij mee en hij hangt al aan mijn tas , dus uilltje mag overal mee naar toe !!



Verder heb ik nog snel deze Baktud voor mijn zus afgebreid ... ze wou een grote deze keer en nu kan ik dan eindelijk aan de randjes per week beginnen ... eerst nog een stofje en garen zoeken en dan gaan we beginnen !!
Ow ja , de Baktus is gebreid op nlld 3 met ongeveer 150 gram Regia Wellen !!



Thanks for looking !!
hugs, Patti

2 opmerkingen:

Hobbyrita zei

Een schattig uiltje heb je gewonnen en je baktus is zeker geslaagd en prachtig van kleur!
Grtjes, rita.

ineke zei

ze is weer terugggg!!!!
ahhah leuke sjaal heb je gemaakt..